הודעות לתקשורת
הודעות לתקשורת מעבירים חברות או אנשים, בפקס או בדוא"ל, כאשר הם רוצים לדווח על משהו חדש, ליצור עניין, לעדכן על התפתחות טכנולוגית, תגלית מרעישה, מינוי לתפקיד בכיר, הודעה דרמטית ועוד. הודעות לתקשורת צריכות להיות מנוסחות היטב ולענות על כל השאלות: מי, מה, למה, כמה, איך, מתי וזוהי מומחיות לדעת כיצד לכתוב קומוניקטשיתפוס את עיני הכתבים כבר מהפסקה הראשונה, ולא ייזרק לפח בטרם יקרא עד סופו. בדרך כלל על מנת לנסח הודעות לתקשורת נעזרים בחברת יחסי ציבור. הודעות לתקשורת אשר מנוסחות היטב ואינן בעלות אופי פרסומי שיווקי בולט יזכו מצד התקשורת ליחס כאילו הן ידיעה חדשותית וידווחו כחדשות דבר שיעורר אמון בקרב הציבור. חברות ציבוריות מחויבות ע"פ חוק להוציא הודעות לתקשורת לגבי נושאים שעשויה להיות להן השפעה כלכלית על החברה. ראה דוגמה של הודעה לעיתונות.