ניהול מותג
ניהול מותג הוא עיקר המאמץ השיווקי שנעשה על מנת שמותג שהוגדר ועוצב בתהליך של מיתוג מוצר בעזרת אחת מחברות המיתוג ימשיך להתקיים ולשדר את המסרים והיעדים עליהם הוחלט באסטרטגיית המיתוג. ניהול מותג הוא בדרך כלל באחריות מחלקת השיווק. ניהול מותג טוב יביא להצלחתו של המותג וכולל את האחריות על התחומים הבאים: הבנת צרכי השוק באמצעות מחקר שוק מקיף, ניתוח הנתונים, בניית אסטרטגיה, בניית תוכנית שיווקית, קידום מכירות, ניהול פרסום ופרסום באינטרנט. כאשר ניהול מותג נעשה באופן מקצועי ונכון ניתן לשמור על המשכיות המותג לאורך זמן, התפתחותו והרחבתו. ניהול מותג הוא תחום שניתן ללמוד כהמשך ללימודי שיווק וניהול כתעודת מקצוע.