סדנאות ניהול
סדנאות ניהול הן כלל ההכשרות, ההדרכות, ימי גיבוש וכף שמעוברים לדרג הניהולי ומשפרים באופן ישיר ועקיף את כישורי הניהול של הצוות. סדנאות ניהול לא עוסקות רק בנושאים הלקוחים מעולם התוכן של הניהול כגון: ניהול שיווק,ניהול מכירות, ניהול שינוי, ניהול משבר, ניהול ישיבות ועוד, אלא כל הקשור לסדנאות שעובר יחד צוות העוסק בניהול- חוויות משותפות, הזדמנות ליצירת קשרים חברתיים והעשרה. מעבר לחשיבות הרבה של התמקצעות והעשרה, צוות שמשקיעים בו זמן ומשאבים בסדנאות ניהול ירצה לתרום לארגון בחזרה ותגבר אצלו תחושת ההזדהות הארגונית. סדנאות ניהול לרוב מועברות ע"י גורמים חיצוניים כגון חברות ייעוץ ארגוני ועל מנת להעצים את החוויה כדאי לערוך סדנאות ניהול מחוץ לאזור הפיזי של הארגון כדי ליצור אוירה משוחררת ונקייה מרעשים.