קמפיין פרסום
קמפיין פרסום הינו המהלך הפרסומי שננקט בכדי להביא לתוצאות שהוגדרו על ידי לקוח משרד פרסום. בניגודלאסטרטגיה שיווקית למשל שיכולה להיות מתוכננת לאורך שנים, קמפיין פרסומי / מסע פרסום הינו לרוב נקודתי בזמן מאופיו, הגם שלעיתים מטרתו להשיג יעדים ארוכי טווח כמו מיצוב המותג בתודעת הצרכן.
חברת סלולר יכולה למשל להתחיל בקמפיין פרסומי שמטרתו להחדיר לתודעת הצרכן את שם המותג שלה כדי לעורר אהדה בקרב הלקוחות, לאחר כמה חודשים היא תשיק קמפיין פרסום אחר שמטרתו לעודד אנשים לרכוש מכשיר מהדור השלישי, ולאחר כמה חודשים נוספים היא תשיק קמפיין פרסום אשר מטרתו לעודד אנשים לקחת עימם את המכשיר לחו"ל.
לכל קמפיין פרסום יעדים משלו, קריאטיביות משלו וזמן משלו (לרוב לא מומלץ לערב כמה קמפיינים באותה נקודת זמן כדי לא לבלבל את הלקוח, במידה והוא אכן נחשף לכל הקמפיינים – אפשר להשיק קמפיין סטודנטים וקמפיין חיילים אשר יוצגו בפני קהלי היעד הרלוונטיים בלבד)