03-5792920

שיווק מפה לאוזן

שיווק מפה לאוזן ובאנגלית Word of Mouth, הינו שיטת שיווק אשר מתבססת על היצר האנושי והצורך בתקשורת. על פי שיטה זו השיווק מתבצע על ידי הפניות עצמאיות של אנשים למכרים או כל אדם איתו הם מתקשרים ואליו החליטו להעביר את האינפורמציה. שיווק מפה לאוזן אינו תלוי ממש בידיו של בעל העניין בפרסום, "המפרסם". על אותו בעל עניין לאפשר לאנשים נגישות למידע השיווקי אותו הוא רוצה לקדם ולקדד את המידע בצורה שתאפשר להם להעבירו בנוחות ולהפוך בתקווה ללקוח, אולם ההחלטה אם לשתף אנשים נוספים נמצאת בידי של מי שנחשף למידע בלבד. שתי תכונות אנושיות מסייעות לקידום שיווק מפה לוזן, ראשית אדם סביר ירצה שלקרובים לו יהיה טוב ואם הוא רואה ערך המידע מסוים ויש ביכולתו לשתף את מעגל האנשים הרלוונטי, קיימת סבירות גבוה שיעשה כן. שנית, בני האדם הינם יצורים חברתיים וכאשר עומדת בפניהם דילמה (לרכוש דבר מה, להירשם לחוג וכו'), הם יעדיפו לעשות זאת יחד עם אנשים אחרים על פני לבד. בעולם האינטרנט, שיווק מפה לאוזן המכונה גם שיווק ויראלי (בהקבלה להתפשטות של וירוס), עשוי להיות אפקטיבי ביותר.

מדריך להצלחה עסקית במתנה

השאירו פרטים וקבלו מדריך לניהול מוצלח של מיקור חוץ במכירות ושיווק

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos