תמהיל המוצר
תמהיל המוצר הינו סך כל המוצרים המוצעים למכירה על ידי עסק מסוים. תמהיל המוצר יכול להכיל מוצרים מקבוצות שונות, מוצרים משלימים ועוד. ככל שתמהיל המוצרים רחב יותר, קיים סיכוי גדול יותר לענות על רצונות וצרכי הצרכנים וכן ליצור מצב של פיזור סיכונים מבחינה עסקית בכך שהעסק לא מסתמך רק על פלח שוק מסוים. כאשר חברת שטראוס רכשה את חברת עלית היא הרחיבה את תמהיל המוצרים שלה ממוצרי חלב בעיקר, לכיוון ממתקים, שוקולד, קפה ועוד. תמהיל המוצר הינו חלק בלתי נפרד מתמהיל השיווק ונקבע כדרך למימוש המדיניות עליה הוחלט באסטרטגיה השיווקית.