ניהול השינוי
ניהול השינוי הוא ניהול תהליך מהותי ויסודי בארגון במהלכו יגודרו תהליכים מחדש, יוחלפו אנשי מפתח, ישתנו שיטות עבודה או שהארגון יעבור לאזור גיאוגרפי אחר. שינוי ארגוני מהותי כרוך בלוגיסטיקה מורכבת, תקציבים, התמודדות עם התנגדויות ופחדים ועלול ליצור פגיעה בהתנהלותו הסדירה של הארגון ולכן צריך אדם או יחידה שבאחריותה יתבצע ניהול השינוי. ניהול השינוי כרוך בהכנה מוקדמת לתהליך השינוי הכוללת לעיתים אבחון ארגוני, תכנון תהליך השינוי, נטרול התנגדויות, הקצאת זמן ותקציב לצורך הערכות לשינוי. ניהול השינוי אינו מסתיים לאחר ביצוע השינוי אלא רק אחרי שהשינוי יאומץ ויופנם על ידי כל הגורמים המעורבים בו.