פרסום סמוי
פרסום סמוי הוא סוג של פרסום שבו מוחבא תוכן שיווקי כחלק מתוכנית שאינה פרסומת, נחשב לסוג פרסום יעיל ביותר אך גם שנוי במחלוקת. דוגמאות לפרסום סמוי: סדרת טלוויזיה, קלטת ילדים, סרט ועוד. המשווק משלם לבעל התוכנית כסף על מנת שיוכל לשתול פרסום סמוי בתוכנית או המשדר. לפעמים יראה המוצר שוב ושוב במהלך השידור, לפעמים הפרסום הסמוי יוסווה בדיון על המוצר, תכונותיו, ויתרונותיו. סוג נוסף של פרסום סמוי הוא הניסיון להעביר מסר תת הכרתי בשידור כך שאחת מכל כמה עשרות תמונות המשודרות בשנייה תהיה של מוצר מסוים וכך תיצרב באופן תת הכרתי בזיכרון הצופה. פרסום סמוי מסוג זה אינו חוקי וספק אם אי פעם נעשה בו שימוש מסחרי למרות שקיימות אגדות רבות לגבי שימוש זה. החוק הישראלי אוסר על פרסום סמוי מכל סוג שהוא בגלל החשש של גניבת דעת והשפעה על הצופה שלא במודע. פרסום סמוי אמנם קיים בישראל אבל הוא נתון כל הזמן לויכוח ציבורי.