פרסומת סמויה
פסומת סמויה היא בעצם תוכן שיווקי שמשודר שלא בזמן שידור ברור של פרסומות. כאשר בסרט רואים זוג שיושב בבית קפה של רשת בתי קפה, כאשר לוגו הרשת מופיע בתמונה, ובנוסף בני הזוג משבחים את איכות הקפה – זוהי פרסומת סמויה. המטרה של פרסומת סמויה היא לעקוף את המחסום שקיים לפעמים אצל הצופה כשהוא נחשף לפרסומת ואז הוא לא תמיד מקשיב לתוכן השיווקי, ולנסות להיכנס בדלת האחורית ולקשר את המוצר או השרות עם חוויה טובה, כוכב ספורט מצליח, תוכנית אהובה ועוד. קיימת ביקורת רבה על שימוש בפרסום סמוי כאשר הדבר נעשה לדוגמא בקלטת המיועדת לילדים שבה משתתפי הקלטת אוכלים בהנאה חטיף מסוים, רוב הילדים ירצו לאכול את אותו החטיף באותו הרגע. יעילות הפרסום מסוג זה גבוהה שכן ההגנות הפסיכולוגיות שלנו לא עובדות כאשר אנו לא מודעים שאנחנו צורכים את המסרים הפרסומיים הללו. ישנה חקיקה בארץ ובעולם הנוגעת למה מותר ומה אסור במסגרתפרסום מסוג זה על מנת שלא ייווצר מצב של גניבת דעת, בדגש על צופים שסף המודעות שלהם נמוך וההגנות הפסיכולוגיות שלהם לא מפותחות כגון ילדים קטנים.