הבדלים בין אסטרטגיות פרסום חוצות וטיפים להצלחה
איזה אפיק פרסום מתאים לך מבין השילוטים השונים?
-
שלטי ענק בצמתים מרכזיים: מיועד לחשיפה לקהל גדול ורחב ביותר. בנוסף מייצר אפקט של עוצמה, שהרי "המדיום הוא המסר" ומשדר ללקוחות, ספקים ומתחרים "אנחנו גדולים וחזקים". יש הטוענים כי שלטי הענק של קסטרו שהיו מהראשונים להופיע בנתיבי איילון, סייעו משמעותית בסימון החברה כמובילה בשוק האופנה.
-
שלטים בתחנות רכבת ואוטובוס: מאפשר שילוב של מסרים קצרים לחולפים במהירות ליד השלט והוספת פרטים לעומד בתחנה. קהל היעד הינו לרוב חיילים ואנשי עסקים ולכן ניתן לפרסם במיוחד עבורם. פרסום על אוטובוסים לפי קווי הנסיעה כמו גם פרסום בחלק מתחנות האוטובוס מאפשר להשיג כיסוי גיאוגרפי ממוקד.
-
שלטי הכוונה: שלט הנמצא מעל תמרור רחוב המכוון לעבר בית עסק מסוים, מיועד בדרך כלל לחשיפה מקומית.פרסום זה רלוונטי במיוחד אם יש לכם סניף מקומי שאתם רוצים להפנות אליו, או אם אתם עסק קטן שמעוניין בחשיפה ללקוחות השכונה הרלוונטית.
-
מסכי ענק ופרסום אלקטרוני: חשיפה בעלת תוכן אקטיבי, בדרך כלל במקומות הומי אדם, המפרסם יכול לשלוט מרחוק על התוכן המשודר. ניתן לעשות שימוש בפרסומות שהוכנות לטלוויזיה בגרסה מקוצרת, למסכים אלו, ולייצר זכירות נוספת ומהירה לקמפיין המושקע שלכם.
-
שלטים הפונים בזויות שונות אל התנועה: מטרתם לתפוס את מבטו של הנהג בהתאם לכיוון, למהירות הנסיעה או העמידה בפקק.
-
שלטים בעלי חריגות על עמודים או קירות שלמים: שלטים שבהם התמונה "חורגת" מגבולות השלט הרגילים ויוצרת אפקט של בולטות ונפח המושכים את העין. לדוגמא – שלט בצורת כוס קפה לפרסום קפה, או שלט תלת מימדי בצורת מכונה כביסה שמרכזו מסתובב ונותן תחושה אמיתית שמבדלת אותו משלטים אחרים. שלטים אלו יכולים להיות שלטי הכוונה או שלטי חוצות הפונים לתנועה, ואף שלטי ענק על גבי בניינים.
-
כרזות מפלריג או ברזנט: כרזות מחומר פלסטי הנתלות לרוב באישון ליל בדרך כלל ומפרסמות אירועים מקומיים.כרזות אלו נפוצות מאוד בזמן בחירות ועלותן נמוכה. הסכנה שבפרסום כזה, הינה בקבלת קנסות מהרשות המקומית. חברות גדולות נמנעות מפרסום שכזה שכן "המדיום הוא המסר" ובמקרה זה "יריעת ברזנט לא איכותית המופיעה בצורה מרושלת" שמשליכה לרעה על המותג.
-
כדאי להשלים את הקמפיין באמצעות צי הרכבים שברשותך. ראה שלטים לרכבים
כיצד משתלב פרסום שלטי חוצות עם צורות פרסום אחרות?
פרסום שלטי חוצות עולה פחות ממה שחשבת ויכול להתאים גם לפרסום העסק שלך
איך עושים פרסום חוצות יעיל וחוקי?
עלות הפרסום תלויה בעיקר במיקומו הגיאוגרפי של השלט ונעה בין כמה אלפי שקלים ועד לכמה אלפי שקלים לחודש. חלק מחברות הפרסום מספקות נתונים דמוגרפיים לגבי האוכלוסייה המתגוררת בקרבת כל אחד מהשלטים שבבעלותן כגון: רמת הכנסה, פילוח ע"פ גילאים וכו' ובכך לאפשר למפרסם לבחור את המיקום האטרקטיבי ביותר עבור המוצר שלו.