קידום מכירות – יד דוחפת לעסקים שלכם
בעולם של שיווק תחרותי, קידום מכירות הוא אחד ממרכיבי השיווק הכי חשובים של כל ארגון. קידום מכירות הוא המאמץ ליצור ולייצר מכירות באופן מיידי. מאמצים לקידום מכירות עשויים להיות מגוונים ובשיטות שונות, אבל המשותף לכולם הוא הצורך להגדיל את הביקוש בקרב הלקוחות, ולעורר מודעות למוצר או לשירות שלכם. קיימות, כאמור, שיטות מכירה מגוונות בהן תוכלו לנקוט על מנת לקדם את המכירות של הארגון שלכם. מאמר זה נועד לסקור כמה שיטות נפוצות לקידום מכירות מסורתי.
קידום מכירות באמצעות דיוור ישיר
שימוש במוצרי לקידום מכירות
פניה ללקוחות באמצעות מוצרי קידום מכירות עשויה להיות אפקטיבית מאוד מאחר והמוצרים במרבית המקרים נשארים אצל הלקוח וכך הוא זוכר אתכם. למשל, אם מעבדת מחשבים נתנה ללקוח מגנט שאותו הוא שם על המקרר – בפעם הבאה שיחפש מעבדה לתיקון המחשב קיים סיכוי גבוה שהוא יפנה לאותה מעבדה. החיסרון במוצרים לקידום מכירות הוא בכך שהם לא תמיד מובילים לתוצאה מיידית, אלא לקידום מכירות ארוך טווח – המהווה גם את היתרון של שיטה זו, וגם העלות הכספית שלהם עלולה להיות יקרה.
קידום מכירות באמצעות דוכני תצוגה
דוכני תצוגה יכולים לסייע לקדם מכירות ולהגדיל את מחזור המכירות של הארגון שלכם באופן משמעותי. בדוכן תוכל להציג דוגמאות של המוצר שלכם, פרוספקטים ועוד. חברה ליצור משקאות קלים תוכל למשל, להעניק טעימות, חברה לסכינים תוכל להדגים את יעילות החיתוך של הסכינים שלה. בנוסף, תוכלו לחלק דוגמאות חינם, עלונים, מוצרים לקידום מכירות כגון מגנטים, ניירות ועוד.