03-5792920

כיצד קידום מכירות יביא לתוצאות מיידיות ומדוע הוא עדיף לעיתים על פרסום

קידום מכירות הוא מרכיב שיווקי חשוב בכל עסק, שנועד לייצר מכירות מיידיות. קיימות שיטות רבות בהן תוכל להגביר את ההכנסות של הארגון שלכם באמצעות קידום מכירות. מאמר זה נועד לסייע לכם ללמוד כיצד תוכל להפיק מקידום מכירות יותר ממה שהמתחרים שלכם יכולים להשיג. הסוד: זה לא צריך לעלות לכם יותר כסף, רק קצת יותר תשומת לב לפרטים הקטנים

קידום מכירות

קידום מכירות – יד דוחפת לעסקים שלכם

בעולם של שיווק תחרותי, קידום מכירות הוא אחד ממרכיבי השיווק הכי חשובים של כל ארגון. קידום מכירות הוא המאמץ ליצור ולייצר מכירות באופן מיידי. מאמצים לקידום מכירות עשויים להיות מגוונים ובשיטות שונות, אבל המשותף לכולם הוא הצורך להגדיל את הביקוש בקרב הלקוחות, ולעורר מודעות למוצר או לשירות שלכם. קיימות, כאמור, שיטות מכירה מגוונות בהן תוכלו לנקוט על מנת לקדם את המכירות של הארגון שלכם. מאמר זה נועד לסקור כמה שיטות נפוצות לקידום מכירות מסורתי.

קידום מכירות באמצעות דיוור ישיר

פנייה ישירה אל הלקוחות שלכם היא אמצעי פשוט ונוח לקידום מכירות. דיוור ישיר עשוי להיות באמצעות אי-מייל או באמצעות מכתב או פרוספקט שנשלח ללקוחות. ישנן חברות שבוחרות בחלוקת עלונים בתיבות דואר או לאנשים ברחוב. אמצעי נוסף הוא פניה טלפונית ללקוחות בהצעה שיווקית. היתרון של שיטת הדיוור הישיר הואבאפקטיביותהמיידית שלה, ואילו החסרון הוא שלאחר סיום הדיוור הישיר המכירות שוב יצנחו. כלומר – דיוור ישיר הוא מקדם מכירות זמני. בנוסף, קיימים היום חוקים שונים בנוגע להיתר שימוש ברשימות תפוצה ללא הסכמת הלקוח. לפני שאתם פותחים בדיוור ישיר ללקוחות במאגר שלכם, עליכם לבקש את הסכמתם ולפעול על פי החוק.

שימוש במוצרי לקידום מכירות

ישנם מוצרי קידום מכירותרבים שאתם יכולים לחלק ללקוחות קיימים או פוטנציאליים כחלק ממסע קידום מכירות. ישנם סוגים שונים ומגוונים של מוצרים עליהם ניתן להדפיס לוגו של הארגון או כל פרט שיווקי אחר. מוצרי קידום מכירות עשויים להיות כובעים, חולצות ומוצרי טקסטיל שונים, מוצרי מחשב כגון פד לעכבר, דיסק און-קי וכדומה, חפצים שונים כגון כוסות, מגנטים, עטים ומחזיקי מפתחות וגם מוצרי נייר שונים כגון קופסאות, מחברות ועוד.
פניה ללקוחות באמצעות מוצרי קידום מכירות עשויה להיות אפקטיבית מאוד מאחר והמוצרים במרבית המקרים נשארים אצל הלקוח וכך הוא זוכר אתכם. למשל, אם מעבדת מחשבים נתנה ללקוח מגנט שאותו הוא שם על המקרר – בפעם הבאה שיחפש מעבדה לתיקון המחשב קיים סיכוי גבוה שהוא יפנה לאותה מעבדה. החיסרון במוצרים לקידום מכירות הוא בכך שהם לא תמיד מובילים לתוצאה מיידית, אלא לקידום מכירות ארוך טווח – המהווה גם את היתרון של שיטה זו, וגם העלות הכספית שלהם עלולה להיות יקרה.

קידום מכירות באמצעות דוכני תצוגה

דוכני תצוגה יכולים לסייע לקדם מכירות ולהגדיל את מחזור המכירות של הארגון שלכם באופן משמעותי. בדוכן תוכל להציג דוגמאות של המוצר שלכם, פרוספקטים ועוד. חברה ליצור משקאות קלים תוכל למשל, להעניק טעימות, חברה לסכינים תוכל להדגים את יעילות החיתוך של הסכינים שלה. בנוסף, תוכלו לחלק דוגמאות חינם, עלונים, מוצרים לקידום מכירות כגון מגנטים, ניירות ועוד.

קידום מכירות באמצעות הגרלות, מבצעים ופרסים

מי לא רוצה לקבל מתנות? אחד האמצעים היעילים ביותר בקידום מכירות הוא הצעה לקבל פרס או מתנה בעקבות רכישה. כך למשל, לפעמים חברות משקאות עורכות מבצעים בהם יש לגלות אותיות או מספרים בתחתית הפקק, עיתונים מציעים קודים שונים לזכיה בכסף ועוד ועוד. אתם לא חייבים להציע פרסים בשווי אלפי שקלים, אבל תוכלו אולי להציע החזר כספי במסגרת הגרלה, מוצר חינם או אפילו הנחה לרכישה חוזרת.

השתתפות בכנסים ואירועים כאמצעי לקידום מכירות

השתתפות בכנסים ואירועים מקצועיים שונים הנוגעים לתחום שלכם, היא דרך מצויינת לזכות בחשיפה. בכנס תוכלו לפעול בדרכים מגוונות – החל ממתןחסות,הקמת דוכן או אפילו מתן הרצאה מקצועית. אפשרות אחרת היא פשוט להסתובב בין באי הכנס ולחלק כרטיסי ביקור, לראות ולהראות.
אם יש לכם אתר מכירות נמליץ לכם לקרוא על קידום מכירות באינטרנט ועל שיטות מכירה שונות

מאמרים נוספים

אסטרטגיית מכירות

אסטרטגית מכירות – תמונת הניצחון

אסטרטגית מכירות – תמונת הניצחון הגעתם לשלב האחרון והמכריע בתהליך המכירה, הצלחתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר! אבל אתם

תסריט שיחה

תסריט שיחה – מה הסטורי שלך?

תסריט שיחה הפך להיות חלק בלתי נפרד מהמערך המכירתי וההסברתי של העסק, כאשר מאחוריו עומדת אסטרטגיה מתוכננת היטב, עם

פולו אפ

פולו אפ – עוקבים בהצלחה

כל מי שעוסק בתחום המכירות יודע, שתהליכי מכירה מורכבים ממספר שלבים, ואחד מהשלבים החשובים ביותר זהו שלב המעקב, או

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos