קמפיין פרסומי בגוגל – היתרונות
היום אין בעל עסק שלא מכיר את יתרונות הפרסום ברשת האינטרנט ויתרונות הפרסום בגוגל. אם אתה בעל עסק חברה או חנות או אם אתה מוכר גם מוצר שירותי , הדרך הטובה ביותר עבורך לקדם את העסק שלך היא קמפיין פרסומיי בגוגל.
זירת המסחר המקוונת הבינלאומית הוסיפה לכל עסק מאות אלפי וגם מליוני מתחרים מארצות שונות המתחרים בשפות שונות, ועל כן כדאי לכל בעל עסק לייצר קמפיין פרסומי בגוגל עבור המוצר שלו על מנת לשמור על נראות, על בולטות ועל אטרקטיביות המוצר שלו וגם לייצר טראפיק רציני המשפיע על מיקום המוצר בחיפושים.
למה חשוב להשקיע בקמפיין פרסומי ?
גם אם העסק שלכם הינו עסק איכותי, המוצר מצוין והשירות מקצועי לאין שיעור, אם אף אחד לא ידע עליכם ברשת. אם המסר לא יעבור נכון אתם כאילו לא קיימים. על כן כדאי לשקול ברצינות השקעה בקמפיין פרסומי בגוגל. הרי אם תבדקו רגע את המתחרים שלכם, קרוב לוודאי כי תווכחו לדעת שהם מפרסים ומקבלים נראות ולכן הגיע הזמן לנצל את כל היכולות של גוגל בתחום הפרסומי ולהציב קמפיין שישאיר את המתחרים מאחור.ישיג את המטרה ויגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים וגם את הרווחים.
מהם יתרונות הפרסום בגוגל ?
הפרסום בגוגל מאפשר לכם יתרונות רבים ובין היתר, ניתן למנות את היתרונות הבאים 1. אתם שולטים בתקציב הפרסום, תוכלו בכל רגע נתון לשנות את התקציב היומי בהתאם לנוחותכם.
- אתם משלמים רק עבור מבקרים, כלומר רק עם מישהו לוחץ על המודעה שלכם בגוגל או מתקשר דרך המודעה
- הפרסום הוא ללא התחייבות – אין צורך בהתחייבות וניתן בכל רגע נתון לעצור ולהפסיק את הקמפיין הפרסומי בגוגל.
- תוצאות הפרסום מיידיות וכבר עם תחילת הקמפיין מורגשת עלייה בפניות, ברלוונטיות ובאיכותו של הקמפיין.
- ניתוח ביצועי קמפיין – תוכלו לקבל ניתוח אנליטי יסודי ומעמיק של ביצועי הקמפיין הפרסומי, על מנת למקסם את התקציב הפרסומי שיניב יותר פניות.
- מיקוד אופטימלי של קהל היעד שלך – קמפיין המודעות הפרסומי שלך ייחשף רק בפני אנשים רלוונטיים המחפשים את השירות או המוצר שאתה מוכר.
מהם סוגי הקמפיינים בגוגל ?
ניתן להזמין מספר סוגי קמפיינים פרסומיים בגוגל ובנוסף לכך ניתן לקבל את שירותים הבאים:
ניהול קמפיין פרסומי ברשת החיפושים, משמע קידום ממומן – כלומר, כשאנשים מחפשים בגוגל מוצר או שירות , אם נחשפים למודעות הפרסום בגוגל הרלוונטיות לחיפושים שלהם. גוגל גובה כסף רק עבור פרסום המודעה לאדם שעבורו היא רלוונטית והוא לוחץ על המודעה שלך. מודל זה נקרא PPC כלומר PAY PER CLICK
ניתן לפרסם בגוגל גם קמפיין שיווק מחדש REMARKETING – בקמפיין זה גוגל רודף אחרי גולשים שביקרו באתר שלך בעבר, ומפרסם להם שוב.
בנוסף ניתן לנהל קמפיין פרסום בגוגל בכל רשתות המדיה – המערכת מפלחת על פי הגדרות של פילוח דמוגרפיף גיאוגרפיף, תחומי עניין ועוד ומתאימה את מוסעות הפרסום לגולשים בהתאם להרגלי הגלישה שלהם יתרון זה מעצים את המודעות למותג ומייצר גידול במכירות.
קמפיין יוטיוב – ניתן לפרסם בגוגל בעזרת סרטוני יוטיוב, ניתן לעלות קמפיין פרסום ממומן באתר יוטיוב, וגם לפרסם סוגי מודעות וידיאו ביוטיוב. מתבצע מעקב יומי אחרי ביצועי הקמפיין הפרסומי תוך שימת דגש על COST PER VEW- CPV שמשמעותו היא תשלום בעד צפייה, וגם בדיקת איכות וכמות הצפיות בקמפיין.
היכן ניתן לקבל שירות קמפיין פרסומי בגוגל ?
ניתן בקלות לחפש , למצוא ואף להזמין ולקבל באינטרנט קמפיין פרסומי בגוגל על ידי חברה המתמחה בשירות זה .